Argghh Rimasss!!!


                        Hari Nie Aku Selesema..,Aku Pon Ngadu Kat Mak
               Aku Yang Aku Selesema..,So Mak Aku Kasi Petua Macam Mana Nak 
                      Hilangkan Selesema Nie..,



1.Amik 4 Batang Kayu Manis Yang Benar2 Kering

2.Kemudian Tumbuk Atau Kisar Sampai Jadi Serbuk

3.Pastu Keringkan Sekejap

4.Amik Kain Putih Pastu Letakkan Serbuk Kayu Manis Kat tengah2

5.Ikat kain Tue Jadi Macam Punjut

6.Gosok kat Tangan Pastu Hidu Banyak2 kali


Aku Tak Buat Pon Petua Nie..,Aku Cakap Ngan Mak Aku
Makan Ubat Jerkan Boleh Hahahaha..,


“I Will Be OK..Dont Worry"

4 Jom Komen Jangan Malu2:

DRC berkata...

heheheee..... resipi orang2 berpengalaman... kadang2 ubat ada kesan sampingan...

P#eoniX berkata...

telan ubat je pon boleh!!!!janji mencegah...tul x??

tirahzairi berkata...

wahhh...kena cuba nie...hehe

Mohammed Faizal berkata...

aku rase ubat selsema ni kelebihan die tak mengantuk,
tp kelemahan die betol ke nanti asyik bersin je