Nombor 4 Jer..,

Pade Hari Jumaat 20.1.12 Telah Berlangsung
Pertandingan Roadrun 2012 Di SMK Bandar Mas
Kat Sekolah Aku..,Walaupon Aku Nombor 4
Tapi Aku Tetap Puas Hati..,


Pagi2 Aku Makan Telur Separuh Masak 2 Bijik..,
V
V
V
V

Pisang Aku Makan 7 Biji..,
V
V
V

Susu Nespray 1 Gelas
V
V
V

Dan Juger Royal Jelly Vita C Produk CNI 7 Bijik..,
V
V
V

Ini Gambar Yang Dapat Diambil Mase Aku Tengah Lari..,
V
V
V


Sampai Sini Jer lar..,


“I Will Be OK..Dont Worry"

5 Jom Komen Jangan Malu2:

♥ Nana BamBam ♥ berkata...

tahniah...xpela dapat no 4...

janji dah cube yg terbaik..


jayakan sukan untuk negara gitu..huhuhu

myrapinky michiko berkata...

wahhh hebat la tuh dikkk - taniah2 - hee

Miss Purple Ungu berkata...

tahniah ye dik...
lps ni usaha lg nak dpt no 1 plak ;)

Firdaus Khalid berkata...

tahniah..hehe

Nazri Razra berkata...

Kiramenang gak ler tu. Abe tak pernah dapat nombor punn