Tenis Or Bola Tampar

Sekolah Dah Masuk Sebulan..,Bulan Dua Ialah Hari Sibuk
Untuk Para2 Atlit Sekolah Termasuk Aku..,


Tahun Nie First Time Aku Main Volleyball..,First2 Main
Memang Susah..,Net Pulak Tinggi..,Tangan Aku Bengkak
Sana Bengkak Sini..,Memang Sakit..,Tapi
Lame2 Dah Tak Sakit Dah..,


Yang Nie Pulak Main Tenis..,Aku main Tenis Selama
8 Tahun Start Dari Darjah 4..,Tenis Nie Sukan
Favourite Aku..,

Masalahnye Sekarang Tarikh Perlawanan Kedua2 Permainan
Pade Hari Yang Same..,So Aku Tengah Fikir???



                 
                    Atau???






“I Will Be OK..Dont Worry"

2 Jom Komen Jangan Malu2:

Unknown berkata...

cubalah yg lebih minat dan lebih expert

Izzati Aisyah berkata...

gudluck maen nnty
buatla istikaharah
sye rse better tennis, sbb kamu dh 8 taon experence maen, mesty dh expert

doakan sye jugak, tak lme lgi lawan netball