EPL Bermula Kembali !!!!

Seperti yang kita telah ketahui, saingan EPL ditangguhkan kerana pandemik Covid-19. Sudah berbulan kita tidak menyaksikan saingan sengit perlawanan2 menarik dari pasukan EPL.


Tetapi jangan risau, tidak lama lagi kita akan mampu tersenyum khususnya peminat sukan bolasepak apabila saingan EPL akan berlangsung tidak lama lagi iaitu pada 18 Jun 2020. Perlawanan akan berlangsung tanpa penonton dan perlu mengikut garis panduan yang telah ditetapkan.

Tentunya aku tak sabar nak melihat pasukan favourite aku beraksi. Chelsea FC tentunya pasukan pilihan aku walau menang atau kalah. Bermulanya aku minat Chelsea FC semasa zaman Frank Lampard sehingga la sekarang Frank Lampard sudah bergelar pengurus Chelsea yang baru.

Kedudukan 10 teratas bagi saingan Liga Perdana Inggeris. Aku tak sabar nak menonton perlawanan pertama Chelsea selepas berehat panjang dengan Chelsea akan berkunjung ke tempat lawan menentang Aston Villa pada 21 Jun 2020.

Semoga dengan bermulanya saingan EPL menjadikan kita lebih bahagia dan dapat melihat Liverpool power mengangkat piala EPL buat julung kalinya. HAHAHA

“I Will Be OK..Dont Worry"

0 Jom Komen Jangan Malu2: