SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2016



Selamat Hari raya kepada kawan2 sume...Setelah sebulan kita berpuasa so raya nie masa untuk kita meraikan kejayaan kite berpuasa penuh selama sebulan...Semoga amalan2 kite pada bulan ramadhan di terima oleh ALLAH dan Ramadhan yang terbaik serta berkualiti pade diri kite...Perasaan sedikit sedih tu tetap ade bile ramadhan dah tamat sebb kite x tau lagi tahun depan jumpe atau tidak...Dah takde sahur, berbuka, bazar ramdhan, terawih sume tue akan pasti diingat dan disimpan didalam hati...



Raya tahun nie macam raya2 sebelum nie...tema ak pade tahun nie aku pilih biru terquoise...entah la aku pon x tau beza..nk ckp biru mcm bukan...nak ckp hijau pon lebih kurg...xtau la...huhu..yg penting wane2 mcm tu la...tahun nie je beli baju mahal skit atas seratus...tahun2 sblom nie x smpai beratus pon...sekali sekale la pkai barang mahal skit..bagi aku mahal la tu atas seratus...baju aku ikut wane kereta alza comel aku tue...


Harapan aku pade tahun nie x banyak...aku harap projek percubaan dan penyelidikan tanaman cilibangi seluas 3 ekar bersama team serotech dan Johor Corporation berjalan dengan lancar tanpa ade sebarang halangan dan cobaan supaya menjadi satu batu loncantan kepade team serotech untuk terus berjaya dan maju pade mase akan datang...doakan diri ku berjaya di dunia dan di akhirat...Aminnn









“I Will Be OK..Dont Worry"

0 Jom Komen Jangan Malu2: